Malé e-shopy ve 4 z 5 případů umí dodat zboží do druhého dne
Malé a střední e-shopy šlapou na paty velkým konkurentům, až 80 % z nich zvládne dodat zboží od druhého dne. Jak vyplynulo z několika posledních výzkumů týkajících se e-commerce, již dávno neplatí, že nejlacinější = nejoblíbenější.
Nízkou cenu za hlavní výhodu internetových obchodů považuje už jen zhruba desetina zákazníků. To je velmi dobrá zpráva pro menší e-shopy, které nemohou bojovat cenou, ale naopak mohou svůj úspěch postavit na osobním přístupu a kvalitních zákaznických službách. Významnou roli hraje především doba dodání zboží, která by měla být co nejkratší. Pokud se díky dobrému nastavení workflow podaří dostat objednávku k zákazníkovi do druhého dne, je velká pravděpodobnost, že se bude do obchodu i nadále rád vracet. To si uvědomuje velká část malých a středních e-shopů a zhruba 80 % z nich dokáže zboží, které je skladem a je objednáno v dopoledních hodinách, doručit následující den, vyplývá z informací firmy Shoptet.