Čtvrtina konverzí probíhá večer, nejúspěšnějším dnem je úterý

Mujbiz.cz , 25. June 2017 10:00 0 komentářů

Pravděpodobnost, že lidé kliknou na banner a zakoupí promované zboží, je mnohem vyšší během pracovního týdne. Nejvyšší míry konverzí je dosaženo v úterý a ve středu. Výsledky vyplývají z dat agregovaných z kampaní realizovaných společností RTB House. Nejvyšší nárůsty prodejů byly zaznamenány mezi 14:00 a 16:00 a poté v čase od 20:00 do 23:00.

Nakupování na internetu už není pouze víkendovou kratochvílí. Zákazníci si nyní prohlížejí webové stránky e-shopů mnohem častěji v průběhu pracovního týdne a nikoli o víkendu. Data agregovaná z desítek trhů v Evropě, Latinské Americe, Asii a Tichomoří a na Blízkém východě a v Africe ukazují, že počet kliků a konverzí narůstá zejména v úterý. Tento den se na kampaně kliká až o 37 % více a míra konverzí je vyšší o 43 %. Nejhorším dnem pro e-commerce je z tohoto pohledu sobota, kdy počet kliknutí na reklamu klesá na úroveň 11 % celkových týdenních výsledků.

Také uživatelé v České republice nejvíce klikali a dokončovali nákupy v úterý, kdy počet konverzí byl o 84 % vyšší než v sobotu. Počet kliků byl ve srovnání se sobotou o 35 % vyšší (sobota je nejhorším dnem z pohledu nákupů). Největší aktivita byla zaznamenána mezi 20:00 a 22:00 (25 % všech konverzí).


Komentáře