Helios mění nejen logo, autorem nové vizuální identity je MIUZA
Značka Helios, která zastřešuje přední firemní softwarové řešení od společnosti Asseco Solutions spadající do mezinárodní IT skupiny Asseco, mění po letech svou vizuální identitu. Za minimalistickým, moderním a nadčasovým designem stojí kreativní agentura MIUZA.
„Nový logotyp Heliosu vychází z přání klienta, aby budoucí vizuální identita vyjadřovala především digitální zaměření značky. Zdůrazněním písmene H a odstraněním hvězdy jsme docílili jednoduchosti, který symbolizuje spojení s moderními technologiemi a světem výpočetní techniky. Barevná paleta tuto orientaci jasně podtrhuje,“ říká Monika Tkáčová, Creative Director agentury MIUZA.
Jedním ze záměrů rebrandingu bylo vytvořit logo, které bude snadno zapamatovatelné a funkční i za několik let. Šikmá příčka v písmenu „H“ pak nenápadně odkazuje na původní design, propojuje tak historii značky s její budoucností.
„Změna vizuální identity pro nás nebyla jen o novém logu, ale především o dalším kroku v evoluci značky Helios. Nový design odráží naši dlouhodobou orientaci na moderní technologie, přitom však zachovává kontinuitu s tím, co naši zákazníci znají a oceňují – kvalitu, stabilitu a inovaci,“ doplňuje Kateřina Trčalová, Head of Marketing společnosti Asseco Solutions.
Implementace nové identity napříč celým produktovým portfoliem a komunikačními kanály Helios probíhá postupně ve spolupráci se Zuzanou Valáškovou, Lead Graphic Designer agentury MIUZA.
Kreativní agentura MIUZA se zaměřuje na tvorbu vizuálních identit, marketingových a komunikačních strategií, brandingu a audiovizuálních materiálů a obsahový marketing. Mezi její klienty patří například Asseco Solutions, Rádio Impuls, Marlenka, Sazka nebo Bellinda. MIUZA působí od roku 2018 a sídlí ve Zlíně, ale působí po celé České republice.