Copilot od GFI posouvá firemní e-maily na novou úroveň
Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila budoucnost svých produktů pro podnikovou elektronickou poštu s AI komponentou Copilot, která významně posouvá práci s e-maily na novou úroveň. Od inteligentního filtrování a automatických kontrol dodržování předpisů až po pokročilé funkce vyhledávání, AI v podání GFI MailEssentials Copilot a GFI KerioConect CoPilot mění firemní poštu ze zdroje stresu na efektivnější a výkonnější nástroj.
E-mail, který je stále páteří obchodní komunikace, se postupně stal dvousečnou zbraní. Vedle efektivní komunikace také přináší vyšší rizika zneužití ve formě phishingu. S mailboxy plnými zpráv a zpřísňujícími se předpisy se uživatelé snaží zvládnout záplavu informací a zároveň zajistit soulad s předpisy a bezpečnost. Do hry vstupuje umělá inteligence (AI), která mění způsob, jakým se s e-maily nakládá.
Například GFI MailEssentials Copilot již dokáže zabezpečovat příchozí a odchozí poštu s inteligentním generováním pravidel, které se adaptuje na konkrétní lokalitu, odvětví a měnící se e-mailové hrozby. Tento inteligentní přístup k dodržování předpisů zajišťuje, že e-mailová komunikace zůstane bezpečná a v souladu s předpisy, a to s minimem nutných manuálních zásahů.
Vedle výše zmíněných funkcí bude GFI KerioConnect Copilot schopen od příštího roku navíc agregovat dlouhá e-mailová vlákna a generovat dodatečný obsah, který zhušťuje e-maily do stravitelných informací, což uživatelům umožní rychle pochopit klíčové body. Schopnosti umělé inteligence sahají dál než k pouhému shrnutí – pokročilé funkce asistence při psaní nabídnou návrhy na zpřesnění navržených odpovědí, úpravu tónu a upozornění na potenciální chyby.
S vícejazyčnými e-maily se GFI KerioConnect Copilot se bude moci vypořádat díky překladu e-mailů a rychlých zpráv v reálném čase. Tato funkce jde nad rámec prostého překladu slovo za slovem; poskytuje skutečné porozumění a spolupráci vícejazyčných týmů a otevře nové možnosti globální obchodní komunikace.
„Když nahlížíme do budoucnosti správy e-mailů, obzor je plný možností: prediktivní analýza e-mailové komunikace, hlubší integrace s dalšími podnikovými systémy a pokroky ve zpracování přirozeného jazyka jsou jen některé oblasti zralé pro inovace,“ řekl Jozef Kačala, Vicepresident of Global Sales Engineering ve společnosti GFI Software. „S našimi produkty GFI MailEssentials a Kerio Connect transformujeme komunikaci v digitálním věku s využitím potenciálu AI, což vede ke zvýšení produktivity a efektivnější spolupráci.“