Aston Martin na nové cestě k úspěchu díky technologii Salesforce využívající umělou inteligenci a data

14. August 2024 10:00 0 komentářů

Aston Martin transformuje své podnikání pomocí Salesforce. Ikonický britský výrobce luxusních sportovních vozů zásadně mění způsob svého fungování tím, že sjednocuje svá data pro přijímání klíčových rozhodnutí ve všech segmentech svého podnikání.

Pomocí služby Data Cloud, Automotive Clouda Marketing Cloud, které jsou postaveny na platformě Einstein 1, a také s řešením Tableau, je nyní společnost Aston Martin schopna zpřístupnit všechna svá firemní data, ať už se nacházejí kdekoli, a bezpečně je předat do rukou svých prodejních, servisních a marketingových týmů, aby z nich získávaly informace a přiblížily se tak více zákazníkům.

Jde o zážitky z jízdy, které odpovídají luxusu a exkluzivitě jejích vozů, a to vše na jediné a jednotné platformě.

„Salesforce nám umožňuje spojit naše důvěryhodná data z celé naší společnosti a poskytovat tak každému současnému i budoucímu zákazníkovi Aston Martin kvalitní služby na míru,“ vysvětluje Matthew Randall, vedoucí oddělení softwaru a integrace společnosti Aston Martin. „Platforma Einstein 1 nám umožňuje poskytovat zákazníkům personalizované VIP služby, které od nás očekávají, protože se snažíme růst a uspět v éře umělé inteligence.“

Aston Martin nastavuje díky Salesforce nová měřítka celému odvětví

Automobilový průmysl zažívá velké obavy, protože se snaží vyhovět zákazníkům, kteří jsou stále více frustrováni z nákupu a vlastnictví nových automobilů. Pouze 1 % zákazníků uvádí, že jsou plně spokojeni s celkovou zkušeností při nákupu automobilu. Podle průzkumu společnosti Salesforce 68 % respondentů plánuje přehodnotit své výdaje na koupi automobilu a téměř tři čtvrtiny zákazníků očekávají od prodejců personalizovanější komunikaci napříč různými kanály.

Propojením nástroje Automotive Cloud pro prodej a servis a řešení Marketing Cloud a CRM Analytics může společnost Aston Martin vizualizovat informace o zákaznících na jednom místě, což umožňuje zaměstnancům nabízet personalizovanou podporu a zážitky bez jakékoli dodatečné práce.

„Automobilový průmysl prochází historickou digitální transformací a inovace v oblasti umělé inteligence se zrychlují a uvolňují nové příležitosti pro výrobce automobilů po celém světě. Aston Martin je skvělým příkladem organizace, která řídí ucelenou změnu rychlým tempem a nastavuje měřítko pro celé odvětví,“ říká Richard Aspin, senior viceprezident pro prodej v průmyslu ve společnosti Salesforce UK&I.

Data a spolupráce podporují vztahy s prodejci Aston Martin a VIP zážitky

Prediktivní analytika založená na Data Cloudu také doporučuje další kroky společnosti Aston Martin při komunikaci se zákazníky. Tato data pak mohou být externě sdílena s prodejci, aby pomohla přizpůsobit komunikaci a nabídky jednotlivým zákazníkům na základě jejich jedinečných preferencí a nákupní historie.

Díky tomuto komplexnímu pohledu na všechny dostupné údaje o každém zákazníkovi se zaměstnanci a prodejci rozhodují na základě přesných informací téměř v reálném čase, což umožňuje společnosti Aston Martin poskytovat všem zákazníkům konzistentní VIP služby.

Celkem bylo pomocí Data Cloudu vytvořeno 2,14 milionu zákaznických profilů a proběhlo více než 120 aktivních kampaní v rámci služby Marketing Cloud v e-mailu a SMS, což společnosti Aston Martin pomohlo nasadit kampaně z jedné konverzační konzole.

Zákazníci značky Aston Martin se v jednotlivých regionech a demografických skupinách značně liší. Harmonizace dat s Data Cloudem a využití možností personalizace Einsteinu společně zajišťují, že každý zákazník dostane správná marketingová sdělení a obchodní zážitek, který očekává, a zároveň zajišťují Aston Martinu dlouhodobý úspěch.

„V éře umělé inteligence musí být luxusní značky a produkty doplněny nejlepšími technologiemi ve své třídě. Ve společnosti Salesforce jsme hrdí na to, že můžeme přispět k dosažení cílů společnosti Aston Martin, kterými jsou poskytování hyperpersonalizovaných zákaznických zkušeností a podpora obchodního růstu s důvěryhodnou, prediktivní AI a správou dat na prvním místě,“ uvádí Richard Aspin, senior viceprezident pro prodej v průmyslu ve společnosti Salesforce UK&I.

Další informace: Podívejte se na World Tour London na SalesforceSalesforce+ a přečtěte si další novinky z World Tour London zde

Zjistěte více o Salesforce Data Cloud a platformě Einstein 1

Přečtěte si další novinky od zákazníků Salesforce zde


Komentáře