Targito umí zvýšit příjmy z e-mailových newsletterů
Targito, novou platformu pro automatizaci e-mailingových kampaní, představila společnost VIVmail.cz. Kromě pokročilé automatizace a personalizace při vytváření, distribuci i vyhodnocování elektronických newsletterů nabízí Targito i integraci veškeré online komunikace se zákazníky.
Targito je určeno prakticky pro všechny firmy, které komunikují se svými zákazníky prostřednictvím elektronických newsletterů, a to bez ohledu na velikost, zaměření či obrat. Personalizované kampaně tvoří nejvýraznější část výnosů z e-mail marketingu. Jejich konverzní poměr bývá několikanásobně vyšší než u standardní neadresné rozesílky a díky vysoké míře automatizace vyžadují ve většině případů nulovou správu. „Moderní a úspěšná e-commerce firma by měla získávat z e-mailingových kampaní více než 10 % obratu. Někteří naši klienti z řad e-shopů takto generují až 30 % obratu,“ říká Vladan Hejnic, ředitel společnosti VIVmail.cz, která novinku vyvinula.
Newslettery rychle a bez znalosti programování
Targito přináší do oboru e-mail marketingu zcela novou úroveň. Umožňuje připravit plně responzivní newsletter bez znalosti HTML do 30 minut a přepočítání libovolně velkého segmentu databáze podle chování nezabere více než 5 vteřin, zatímco jiným řešením to může trvat i několik minut. „Jelikož víme, že většina e‑mailových nástrojů je složitá na ovládání, navrhli jsme Targito tak, aby práce s ním byla co nejjednodušší a nejrychlejší. E‑mail zvládne připravit a odeslat prakticky kdokoliv,“ vysvětluje Vladan Hejnic.
E-mailingové kampaně v Targitu vycházejí z mnohaletých zkušeností a jsou připraveny na míru pro jednotlivé obory. Od kampaní zaměřených na získání nových zákazníků, přes standardní výkonnostní, až po retenční nebo reaktivační kampaně. „V Targitu existují sady předpřipravených automatizovaných kampaní k okamžitému spuštění. Všechny parametry je možné jednoduše měnit a přizpůsobit je svým potřebám,“ popisuje Vladan Hejnic.
Uživatel může sledovat chování zákazníků na webových stránkách i v e-mailu a kombinovat související zdroje dat. Targito obsahuje webový tracking, který umožňuje zachycení libovolné události na webech klienta. Na rozdíl od většiny konkurence Targito nabízí plnohodnotný tracking, který lze využívat nejen pro remarketingové a automatizované kampaně, ale i segmentaci a zpětné propisování dat do e-mailů. Dále obohacuje profilová data uživatelů a zjednodušuje tvorbu kampaní. „Targito přenese transakční data z e-shopu do Targita, takže je možné s nimi pracovat rychle a bez externí nástrojů. Co jinde díky velkému množství dat trvá desítky minut či hodiny, zvládnete s Targitem za minuty,“ přibližuje Vladan Hejnic.
Soulad s GDPR
Sběr kontaktů probíhá v souladu s GDPR, uživatelům je v rámci týmu VIVmail.cz k dispozici právník a copywriter pro přípravu souhlasů. Nechybí například funkce pro úplný výmaz nebo zobrazení všech dat o kontaktu a samozřejmostí je plně škálovatelná infrastruktura na území EU.
Cílení a doručitelnost
Targito není pouze e-mailingový nástroj, ale dokáže cílit komunikaci i na ostatní platformy, jako jsou SMS a messengery typu WhatsApp, Viber, sociální sítě, nebo prostřednictvím RTB kampaní. Pokud má uživatel vlastní mobilní aplikaci, lze využít k posílání zpráv push notifikace.
Targito dosahuje nadprůměrné doručitelnosti 99 % napříč všemi e-mailovými klienty. „V CEE regionu jsme v doručování e-mailů jedničkou. Máme osobní vztahy s místními poskytovateli a strategii pro IP warm-up proces. Máme zkušenosti s vysokým objemem doručitelnosti a disponujeme specializovaným týmem pro sledování doručitelnosti. Během přípravy newsletteru navíc vidí uživatel jeho Spam score včetně detailů,“ uvádí Vladan Hejnic
Možnost integrace s podnikovými systémy
„Jako jedni z mála poskytujeme klientům plný a přímý přístup k datům. Každý náš klient má možnost využít plnohodnotné API s detailní dokumentací. Targito tak snadno a rychle propojí se všemi dostupnými systémy, ať se jedná o CRM, ERP, webovou aplikaci nebo e-shop,“ říká Vladan Hejnic. Díky unikátní technologii umožňuje Targito přímé napojení na Business Intelligence (Bl) nástroje s možností provádět složité analýzy dat za běhu. Mezi podporované Bl nástroje patří například Tableau, Microsoft Power Bl a Amazon Quicksight. Targito také disponuje plně automatizovanou integrací s XML feedy Heuréka, Google Sheet, Google Merchant, RSS a dalšími. Targito lze propojit s CRM, CMS, ERP, DWH či Bl řešením, jako například Colpirio, Helios, Keboola, Microsoft Dynamics, Salesforce, SAP CRM, SAS či SugarCRM.